Friday, March 20, 2009

自分の漫画肖像のラインアート My own Manga Portrait Lineart

これ・・・僕はヘアカットを持つ前に自分のケイタイのカメラで自分の写真をとって、これを描きました。
For this... Before I get a hair cut, I took a picture of myself with my own cell phone camera, and drew this.

ぼ・・・僕の長い髪をかえしなさい!!
G... Give me back my long hair!!

僕は新しいパスポートを作らなければなりませんから、ヘアカットを持ちました。もう新しいパスポートを作りました。
I got a hair cut because I have to create a new passport. Now I've already made a new passport.

No comments:

Post a Comment

... ...

OnePlusYou Quizzes and Widgets

Created by OnePlusYou - Free Dating Sites