Tuesday, March 24, 2009

悲しい感じる・・・ Feeling sad...

A) 僕は人間ドックの時、間違ってしました。
A) I've screwed up during the Mecidal check up.

B) 一人で外国へ勉強しに行って友達がいなかったら、また寂しくなるでしょう。
B) Going to study overseas on my own, if I don't have friends, I'll be alone again.

C) 僕は生活にいつも間違っているでしょう。
C) I can probably always screw up in life.

D) 僕が知り合う皆は僕より、完璧な人でしょう。
D) Everyone I know are probably perfect compare to me.

E) いつも昔の悲しい事を覚えています。でも、生活にムーヴ・オンしたい。
E) I've always remembered the sad things from long ago. But I want to move on in life.

F) 多分・・・一人で外国へ勉強しに行くについて、まだ出来ないでしょう。
F) Maybe... I'm not ready to go study overseas on my own.

G) みんなのように完璧になりたいけど、いつも間違っています。
G) I want to be as perfect as everyone but I've always screwed up.

H) 何故僕はいつも、美人は僕の事が怖いと思いますか?18歳から、それと思っています。
H) Why do I always think that beautiful girls are afraid of me? I thought it's like that since I was 18.

I) 僕はいつも面食らいます。
I) I'm always confused.

J) 僕は自分の夢とゴールへ行ったあとで、いつかブルネイにホープをあげたいけど自分のホープが全然ありません。
J) After going for my own dreams and goals, I will someday give Brunei hope but I don't even have hopes for myself at all.

K) 僕は2005年から2008年までブルネイの日本語のスピーチ・コンテストに与りました。でも、今年、僕は外国へ勉強しに行きたいですから、与らないでしょう。
K) In 2005 until 2008, I've participated in Brunei's Japanese speech contest. But this year, because I want to go study overseas, I probably won't be participating this year.

L) ・・・・・・。
L) ... ... ...

No comments:

Post a Comment

... ...

OnePlusYou Quizzes and Widgets

Created by OnePlusYou - Free Dating Sites