Monday, March 30, 2009

僕の夢から遠い・・・ Far away from my dream...

東京・・・。
Tokyo...
僕は是非東京へ行きたい。
I really want to go to Tokyo.

でも、ある人は僕に「お前は東京へ行けないよ」と言いました。
But some people said to me "You cannot go to Tokyo."

多分、東京は僕の運命じゃないでしょう。
Maybe Tokyo is not my destiny.

いいえ。
No.

とても高い。
It's too expensive.

僕のいとこの彼女・・・
My cousin's girlfriend...

僕のエンジニアのいとこ・・・
My Engineer cousin...

僕のアーティスチックないとこ・・・
My Artistic cousin...

僕の昔のクラスメイト・・・
My old class mate...

みんな・・・
Everybody...

みんなは東京へ行った事ある・・・。
Everybody's been to Tokyo...

だから、僕は妬みがある・・・。
So I've got envy...

何故・・・?
Why...?

多分、いつか東京へ行く夢をあきらめようかと思うでしょう。
I'm probably thinking of giving up my dreams of going to Tokyo.

多分、これは僕の永遠の悪夢でしょう。
This is probably my eternal nightmare.

そして、僕はこの僕が住んでいる世界のコズミック・ジョークでしょう。
And I'm probably a cosmic joke to this world I live in.

やはり、僕は東京へ行けない。
I thought so. I can't go to Tokyo afterall.

何故、東京は僕の夢の所か?
Why is Tokyo my dream place?

夢だけで見えるから。
Because I can only see it in my dreams.

やはり、無理だ。
I thought so. It's impossible.


No comments:

Post a Comment

... ...

OnePlusYou Quizzes and Widgets

Created by OnePlusYou - Free Dating Sites