Wednesday, March 18, 2009

昔のイラスト Illustrations from long ago





その時、僕は「かるかぜまこと」と言うペンネームを使いました。ある人は僕にカゼマと呼びました。そのペンネームはとても長いですから、2008年から「黒井カイ」と言うペンネームを使っています。
At that time, I used the pen name "Karukaze Makoto". Some people call me Kazema. Because that pen name is too long, starting from 2008, I'm using the pen name "Kuroi Kai".

そして、セカンド・ペンネームもあります。マンガナイトです。
And then I have a second pen name. It's The Manga Knight.

僕は日本語の勉強をするんだし、日本で漫画家になりたいし、それに僕はバットマンが好きです。それから、黒井カイは一人のマンガナイトです。
I'm studying Japanese, I want to be a mangaka (manga artist) in Japan and on top of that I like Batman. Because of that, Kuroi Kai is The Manga Knight.

僕は日本語の勉強と日本の興味をあきらめれらないんだ!!
I can't give up my Japanese studies and my interest in Japan!!

No comments:

Post a Comment

... ...

OnePlusYou Quizzes and Widgets

Created by OnePlusYou - Free Dating Sites