Monday, March 23, 2009

僕の古いスケッチ My old sketches




その時、僕はかるかぜまことでした。ある人は僕にカゼマと呼びました。
At that time, I was Karukaze Makoto. Some people called me Kazema.

でも、今、他のペンネームを使っています。
But now I'm using another pen name.

黒井カイ
Kuroi Kai

マンガナイト
The Manga Knight

No comments:

Post a Comment

... ...

OnePlusYou Quizzes and Widgets

Created by OnePlusYou - Free Dating Sites