Sunday, April 19, 2009

何故、僕は今、あまりデヴィアントアートにいませんか? Why am I often in deviantArt now?

デヴィアントアートはもう変わったあとで、もっと面白くなったと思いましたが・・・
I thought that after deviantArt changed, it becomes more interesting but...

デヴィアントアートはもう、もっともっともっとへたくそになりましたよ。
DeviantArt is now becoming more and more terrible.

ルールをなぞっても、デヴィアントアートは乗じていい人のイラストを消しますね。
No matter how many times you follow the rules, deviantArt blindly deletes the good people's illustrations.

デヴィアントアートは乗じて、僕の良い友達の1つのイラストを消しました。
DeviantArt blindly deleted one of my good friend's illustrations.
 

それから、僕はこのブロッグを作りましたよ。
Because of that, I created this blog.

このブロッグに、僕は自分のブロッグのアドミンなんです。自分のブロッグで、自分のルールです。
In this blog, I'm my own admin. Your blog, your rules.

No comments:

Post a Comment

... ...

OnePlusYou Quizzes and Widgets

Created by OnePlusYou - Free Dating Sites