Monday, April 27, 2009

日本語のクラスのためのイラスト PART 2。 Illustrations for Japanese Class Part 2.

「黒井カイ」の前回までのあらすじ・・・
Previously on "KUROI KAI"...

僕は日本語のクラスのために、日本語の言葉のグループIIのイラストを描きました。
I drew the illustrations on the Japanese Group II words for Japanese class.

それに高橋先生のリクエストで、みんなは日本語のクラスの時に、僕のイラストを見て、僕の事を覚えてる。
On top of that, it's Takahashi sensei's request and everyone can remember me by looking at my illustrations during Japanese class.

足ります。
Tarimasu (To be enough).

[シャワーを]浴びます。
(Shawaa wo) Abimasu [To take (a Shower)].

[シャーツを]着ます。
(Shaatsu wo) Kimasu [To put on (a shirt)].


ところで、僕は父と話してから、父は僕は5月6日にマレーシアへ行くと言いました。
By the way, I've talked to my father, he said that I'll be going to Malaysia on the 6th of May.

だから、4日じゃない・・・6日です。
Therefore, not on the 4th... but on the 6th.

そして、7日に勉強をはじまる。
And then, I'll start my studies on the 7th.

・・・・・・
... ... ...

さようなら、ブルネイ・・・
Goodbye, Brunei...

No comments:

Post a Comment

... ...

OnePlusYou Quizzes and Widgets

Created by OnePlusYou - Free Dating Sites