Friday, April 24, 2009

マレーシアへ行く前に・・・ちょっと忙しいね。 Before going to Malaysia... I am sort of busy.

僕はマレーシアへ行く前に、先生は僕に願い事があります。
Before I go to Malaysia, my sensei has a request for me.

その願い事は、僕は日本語のクラスのために、グループIIの言葉のイラストを描きます。
That request is, I'll be drawing some illustrations for the Group II Words for Japanese class.

だから、日本語のクラスのみんなは僕の事を覚えるように、日本語のクラスの時に、みんなは僕のイラストを見てます。
Therefore, in order for everyone in Japanese class to remember me, during Japanese class, everyone will look at my illustrations.

それに、みんなはグループIIの言葉を覚えられるように、僕のイラストを見られますね。
And on top of that, in order for everyone to remember the Group II Words, they can have a look at my illustrations.

オ〜〜〜〜!!イエ〜〜〜〜〜〜〜〜ッ!!
Ooooooooh!! Yeaaaaaaaaaaaaahhhhh!!

ところで、掃除をしながら、僕はこの古いイラストを見つけました。
By the way, while I was doing some clearing up, I've just found this old illustration.

すぐ、コンピューターにスキャンをする。もちろん、マレーシアへ行く前ね。
I will scan this into the computer soon. Of course before going to Malaysia.
・・・・・・
... ... ... ...

なんだ・・・。
What the...

これは去年のマーカー・スケッチのイラストなんです。
This is last year's marker sketch illustration.

もう覚えました。
I remembered now.

つまらなくて、アーティスト・ブロックがある時、これを描きました。
When I was having an artist's block as well as boredom, I drew this.

僕のB4漫画ペーパーのサプライをマレーシアへ持って行きたいです。
I want to bring my supply of B4 Manga Papers with me to Malaysia.

僕のスクリーントーンのサプライも持って行きたいです。
I also want to bring my supply of screen tones.

ああっ。マレーシアへ行く前に、ちょっと忙しいね。
Aah. I am sort of busy before going to Malaysia after all.

No comments:

Post a Comment

... ...

OnePlusYou Quizzes and Widgets

Created by OnePlusYou - Free Dating Sites