Saturday, April 18, 2009

アップデートと同人漫画のドラフト Update and Doujin Manga Draft

あら!ごめんね。ちょっと忙しかったから、まだアップデートをしませんね。
Oh my! Sorry. I've been sort of busy so I haven't update yet.

僕は何もアップデートがなかったから、ある人は心配しましたね。
I know some people are worried because I haven't update anything yet.

ほら!この僕が描いた同人漫画のドラフトの写真を見て下さい。
Here! Have a look at the pictures of the Doujin Manga Draft I'm working on.

「アサシン・ハンター」という同人漫画なんですよ。
The title of the doujin manga is "Assassin Hunter".



ところで、僕はザ・ワン・アカデミーから手紙をもらいました。手紙の中には学生のコントラクトとマレーシアで勉強のための健康保険の応募用紙もありますよ。父に見せたから、父は僕は5月のはじめにマレーシアへ行くと言いました。
By the way, I've received a letter from The One Academy. Inside the letter, there are also a student contract and the application form for a health insurance for studying in Malaysia. After showing them to my father, he said that I'll be going to Malaysia in early May.

僕の学期は5月7日にはじまりますよ。
My semester starts on 7th May.

だから、4月の終わりまで、僕はまだブルネイにいますよ。
Therefore, I'm still in Brunei until the end of April.

No comments:

Post a Comment

... ...

OnePlusYou Quizzes and Widgets

Created by OnePlusYou - Free Dating Sites