Tuesday, April 7, 2009

僕のオルタネイト・フユーチャー? My Alternate Future?

英語のトランスレーション:
English Translation:
"Brunei Japanese Language Class Year 20XX. The New Teachers?

After graduating from an academy overseas, I'm also going to be a Japanese Language teacher for 1 year?"

昨夜、僕は1つの面白い夢を見ました。
Last night, I had an interesting dream.

ブルネイの日本語のクラスの学校は大きくなる。
The Japanese Language Class School becomes bigger.

そして、新しい先生もいます。
And then there are also new teachers.

その夢に僕は多分、29歳か30歳でしょう。
In that dream, I'm probably 29 or 30.

まさか、一人の先生は高橋まさあき先生の息子さんでしょう。
Could it be, one teacher is Takahashi Masaaki sensei's son?

その二人の女の人の先生は誰・・・?
Who are those two women teachers...?

面白い夢ですね?
Isn't it an interesting dream?

もし、その夢は本当になったら、僕は将来の日本語の教師になる?でも、僕は一人の漫画家になりたい!
If that dream comes true, I'll be a future Japanese Language teacher? But I want to be a Manga Artist!

学園を卒業したあとで、僕は1年に一人の日本語の教師になったら、日本へ勉強しに行けますか?
After graduating from an academy, If I become a teacher of Japanese Language for a year, am I able to go study in Japan?

No comments:

Post a Comment

... ...

OnePlusYou Quizzes and Widgets

Created by OnePlusYou - Free Dating Sites