Wednesday, April 1, 2009

安心でしょう・・・ I think I'm relief...

ブルネイには今日、4月2日です。
It's the 2nd of April today in Brunei.

エープリルフールデーじゃない!
It's not April Fool's Day!
今日、僕が行きたい学園にクーリエサービスで応募用紙を送りました。
Today, I've submitted my application form to the Academy I want to go to by Courier Mail.
駆け込んで僕の応募用紙と他の大切な物をチェックしました。
I've checked the Application form and some other important stuffs during the last minute.

あ〜〜〜〜〜〜!
Aaaaaahhhhhh!

やっぱり、僕は安心じゃない。まだ心配なんだ!
Just as I thought, I'm not even relief. I'm still worried!

神様、僕は是非、ザ・ワン・アカデミーへ行きたいです。お願いします。その学園を卒業のあとで、日本のどこでもへ勉強を続きに行きたいです。そして、日本東京へ行きたいです。お願いします。神様。
Oh Dear God. I really want to go to The One Academy. Please. After I graduate from that Academy, I want to continue my studies somewhere in Japan. And then I want to go to Tokyo Japan. Please. God.

No comments:

Post a Comment

... ...

OnePlusYou Quizzes and Widgets

Created by OnePlusYou - Free Dating Sites