Wednesday, April 1, 2009

まゆこちゃん。僕のマックブック・プロ Mayuko Chan. My Macbook Pro

まゆこちゃん・・・
Mayuko Chan...
僕のラップトップ・・・
My laptop...

僕のマックブック・プロ・・・
My Macbook Pro...
彼女は僕の恋人・・・
She is my lover...
そして・・・
And...

僕は彼女のユーザー・・・
I'm her user...

僕は彼女の漫画家・・・
I'm her Manga artist...

僕は彼女のイラストレーター・・・
I'm her illustrator...

No comments:

Post a Comment

... ...

OnePlusYou Quizzes and Widgets

Created by OnePlusYou - Free Dating Sites