Sunday, July 26, 2009

一つのダウンフォール!!俺の未来!! ONE DOWNFALL!! MY FUTURE!!

昔、一人のフォーチュン・テラーは僕に、「アデューン。あなたの夢と野望はいつか半分だけ本当になうんです。」と伝えました。
Long ago, a fortune teller told me, "Adun. Only half your dreams and ambitions will come true."

信じられない。
I don't believe it.

でも、僕は是非、いっぱい自分の夢と野望ができるように。
But I want my full dreams and ambitions to come true.

だから、今から、自分の夢のリストを書きますよ。
That's why, from now, I'm writing a list of my own dreams.

僕は沢山夢があるんですよ。
I have many dreams.

僕の一番の夢は、いつか、日本でプロの漫画家とイラストレーターとキャラクター・デザイナーになりたいです。
My number one dream is that someday, I will become a professional comic artist, illustrator and character designer in Japan.

それで、僕は今、ザ・ワン・アカデミーで勉強しています。僕は是非、TOAで、イラストのコースを選びたいです。そして、日本語能力試験のために、是非、もっともっと、日本語を勉強したり、復習したりしたいんです。
For that, I'm now studying at The One Academy. I definitely want to choose Illustration Course at TOA. And then, for the Japanese Language Proficiency Test, I definitely want to study Japanese and revise more and more.

多分、TOAを卒業したあとで、日本へ勉強しに行く前に、ブルネイで日本語の教師になれるでしょう。
Maybe after graduating from TOA, before going to Japan to study, I can probably become a Japanese language teacher.

僕は・・・絶対自分の夢を負けたくない!!!
I'm definitely... Never going to give up my dreams!!!

僕のゴールは僕に大切な事なんだよ!!
My goal is something important to me!!

だから、未来は石に書けない!!
Like I said, the future is not written on stones!!

それから、僕は自分の夢にセットしたいんだ!!
From there, I want to set on my own future!!

僕は・・・僕は・・・僕は・・・ボクは・・・ぼくは・・・
I... I... I... I... I... 

僕はいつか、一人の世界にとても最高な人になるんだと思うんだぞおおおおおおおおおおおお!!!!!!
I THINK I WANT TO BE THE MOST AWESOME PERSON IN THE WHOLE WIDE WORLD!!!!!

神様、僕に勇気と自信をくれなさい!!!
OH GOD!! PLEASE GIVE ME COURAGE AND CONFIDENCE!!!

僕はもうダウンフォールが欲しくないよ!!
I don't want anymore downfall!!

先週・・・僕はもう一つの大きいダウンフォールがあるんだったんだ!!!
Last week... I've had one very big downfall!!!

その時・・・一つの事ができると思ったけど・・・できなかった!!!
At that time... I thought I could do one thing but... I couldn't!!!

僕はフィニッシュ・アートとデザインと美術ができるんだけど・・・CGDができない・・・
I could do Finished Art, Design and Drawing but... I couldn't do CGD...

もしかして、それから、そのフォーチュン・テラーは「半分の夢」と言っちゃったのか?
Could that be the reason why the fortune teller said "half the dream"?

このポストは土曜日の夜に書きたかったけど・・・今書いた。
I wanted to write this post on Saturday night but... I did it now.

神様・・・僕は今から自分の未来を変わりたい。
Dear God... I want to change my future from now on.

ある夢で見た事はもうリアルになちゃった。多分・・・自分の未来を変わるのために・・・その夢で見た事は僕のかぎなんでしょう。
Some of the stuffs I saw in my dreams became real. Maybe... those things I see in my dreams are the key to changing my future.

ああっ。もし預言者のヨセフがまだこの世界にいたら、彼から僕の夢の事の説明が聞けるでしょう。でも・・・
Aah. If Prophet Joseph is still in this world, I could hear the explainations of my dreams from him but...

ダメだ・・・そんなことはあぶないね。神様、ごめんなさい。そんな考える事は本当にダメだ。
No good... That kind of thing is dangerous. Forgive me, God. That kind of thinking is bad.

ああっ。やれやれだぜ。
Aaah. Oh well.

僕の本当の未来について、神様しか知りません。
About my real future, only God knows.

僕は・・・一人の人間だけなんだ。
I'm just... one human being.

人間なんだよおおおおおおおおおおお!!!
I'M JUST A HUMAN BEING!!!

あ・・・あれ・・・僕は何だ?エドワード・エルリックか?
A... huh... What am I? Edward Elric?

No comments:

Post a Comment

... ...

OnePlusYou Quizzes and Widgets

Created by OnePlusYou - Free Dating Sites