Tuesday, July 28, 2009

僕の言葉。 My words.

僕はいつも自分の夢を信じているんです。
I will always believe in my own dreams.

僕の勉強は僕の戦争なんです。
My study is my war.

だから、僕は絶対頑張っています。
Therefore, I'll definitely strife for it.

僕は本当にドリーム・チエイサーなんです。自分の夢へ飛んでいるんです。
I am a true dream chaser. I'm flying towards my dreams.

ちょっと悲しい時があっても、いつもおかしい事を考えているんです。
Even if there are a bit of times of sadness, always think of something funny.

幸せの事は欲しかったら、いい友達がいたほうがいいんです。
If you want to have happiness, it's better to have good friends.

僕は今マレーシアにいて、一人でアパートに住んでいます。でも、僕は一人ではないんです。新しい良い友達がいるんです。
I'm in Malaysia now and living alone in an apartment. But I'm not alone. I have new good friends.

不幸だったら、僕はいつもブルネイの家族と友達のみんなの事を考えています。
When I'm depress, I'll always think of my friends and family in Brunei.

僕は絶対自分のゴールへ行きたいんです。
I absolutely want to go to my goals.

僕はもう自分の夢のリストを書いたんです。
I've already wrote down the list of my dreams.

みんな、これを読めば、あなたたちはいつも自分の夢の事を信じて下さい。そして、自分の夢を負けないで下さい。
Everyone, if you're reading this, always believe in your own dreams. And don't ever give up your dreams.

僕は黒井カイです。マンガナイトです。
This is Kuroi Kai. The Manga Knight.

No comments:

Post a Comment

... ...

OnePlusYou Quizzes and Widgets

Created by OnePlusYou - Free Dating Sites